Πέμπτη, 2 Σεπτεμβρίου 2010

Το παιδί λάστιχο και η φουκαριάρα η μάνα μου.

Τι ειν' τούτο δω Παναγιά μου...αναφώνησα στο θέαμα. Είναι ο Γιώργης μωρό μου είπε η μάνα μου. Αυτός θα μας σώσει από τους μετανάστες από τα βάσανα μας από τη φτώχεια μας παιδί μου. Η μασκότ των ελαστικών; Όχι παιδί μου, ο Καρά Τζαφέρης μου είπε. Έλληνας από τα γεννοφάσκια του και πατριώτης.
Α ναι, το λέει και το όνομα..της απάντησα. Καρά Τζαφέρ.. 
Θα μας πάρει χέρι χέρι παιδί μου θα το δεις..είναι άγιος άνθρωπος. Τα σημάδια το λένε. Ποια σημάδια ρε μάνα την ξαναρωτάω έκπληκτος. Του χε κάτσει περιστέρι στο κεφάλι μου απάντησε. Και τον κουτσούλισε; Όχι παιδί μου τον φώτισε. Και από τότε έγινε καλύτερος άνθρωπος άγιασε πως να στο πω αλλιώς..Τι να σου πω ρε μάνα άμα θες να τον ψηφίσεις εμένα δε μου πέφτει λόγος. Πάντως για ασκητή δεν τον κόβω. Από μικρός τις είχε τις δίπλες του. Έχει κάτι πάνω του πως να στο πω που μου φέρνει αναγούλα. Μπορεί να φταίνε και οι ζάρες δε λέω, ίσως να φταίει και η νταμιτζάνα που κατέβασα το μεσημέρι για να πνίξω τον πόνο μου μα γνώμη δεν αλλάζω. Θα στο αναλύσω κάποια άλλη στιγμή το θέμα μάνα τώρα κουράστηκα. Μόνο αν θες κάνε μου μια χάρη. Καλού κακού μην αλλάξεις λάστιχα το χειμώνα. Για την ασφάλεια σου το λέω..

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

oust paliosamprelaaaa

Ανώνυμος είπε...

που το βρήκες το σαμπρελόπαιδο!!!!!!
Ωραίος.....
frog

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΡΑ ΤΖΑΦΕΡ=ΜΑΥΡΟ ΑΛΟΓΟ Η ΚΑΤΑ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΥΡΟ ΡΥΑΚΙ ΤΟΥΡΚΟΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ