Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Ο αράπης

Ξέρετε τώρα εσείς..μη σας κάνω και υποδείξεις στη δουλειά σας..
''Αναφορά κατάχρησης'' (το κουμπάκι πάνω αριστερά) για το ρατσιστικό τραγουδάκι.
Καταγγελία της ip μου, άρση του απορρήτου, και τον πιάσατε τον φασίστα.

Μπορεί να μην είμαι Ολυμπιονίκης στο άλμα εις τριπλούν αλλά κάτι θιγμένους αντιρατσιστές του κώλου άνετα τους πήδαγα κάνοντας το τέλειο πάτημα στο βατήρα. 
Πολύ δημοκρατικά λοιπόν μαζί με τον φίλο μου τον Πίου σας γράφω στ' αρχίδια μου και εσάς και την υποκρισία σας και την Ολυμπιάδα της ντόπας και των βουτηγμένων στο αίμα δολαρίων.

Από τις 3 Αυγούστου θα έχετε την ευκαιρία να ξεκαβλώσετε.
Μην ξεχάσετε όμως να φορέσετε τις αριστερές και δεξιές κιλότες σας όταν ερεθισμένοι θα βλέπετε τα μπουτάκια λευκών και μαύρων αθλητών να πάλλονται στους ρυθμούς της ναδρολόνης και της στανοζονόλης.

Σας εύχομαι ολόψυχα καλά Ολυμπιακά πηδήματα.


5 σχόλια:

tiktos είπε...

καλημέρα φίλε μου
κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτό το παραμυθάκι των ολυμπιακών αγώνων

OXΙά είπε...

Ασε, στεναχωρήθηκα σφόδρα με την ιστορία! Είχα αγωνία αν το πήδημα της Βούλας θα ήταν ολυμπιακού επιπέδου.

Δράκοντας είπε...

Φίλε μου Τίκτο συμφωνώ απολύτως!

ΟΧΙά μου μια στενοχώρια την πήρα κι εγώ..:)

Ανώνυμος είπε...

Εγω παλι στεναχωριέμαι γιατί έχασα τα μπουτάκια της Βούλας.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν γράφεις πια ρε φιλαράκι?
Σε χάσαμε κι εσένα...