Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Καήκαμε κι απόψε..

Αυτή η κωλοζέστη μου έχει κόψει τα πόδια. Δεν παλεύεται. Το air condition καίει στο φουλ και το μόνο σίγουρο είναι ότι στον επόμενο λογαριασμό θα μου ΄ρθει ταμπλάς. Ευτυχώς αύριο φεύγω και ελπίζω στην επόμενη ανάρτηση να βρέχω και εγώ τα πόδια μου σε καμιά παραλία. Το αφεντικό μου τα έκοψε τελικά τα 100€ από το μισθό μου αλλά δε γαμιέται. Εύχομαι να τα πληρώσει σε γιατρούς. Το δώρο του καλοκαιριού μου το φάγανε τα δάνεια αλλά ας είναι καλά η μάνα μου και η πεθερά μου που μας δώσανε τα δικά τους δώρα. Όχι πολλά πράγματα δηλαδή ένα πεντακοσάρικο αλλά κάτι είναι κι αυτό. Θα μας φιλοξενήσουν κι από μια βδομάδα κι έτσι θα την παλέψουμε και φέτος. Να τις έχει ο Θεός καλά.
Ξέρω ότι όταν γυρίσω θα με περιμένουν τα χειρότερα αλλά χέστηκα. Μέχρι τότε βλέπουμε..
Να περνάτε καλά ρε, και που και που να ρίχνετε και κάνα μπινελίκι για να σας φεύγει το άγχος. Καλό καλοκαίρι και καλή αντάμωση και πάλι στην κωλόπολη.

ΥΓ
Δείτε και ένα εκπληκτικό καλοκαιρινό σουξεδάκι που ταιριάζει γάντι με την αφόρητη ζέστη των τελευταίων ημερών. ''Καήκαμε κι απόψε, καήκαμε''




2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου το κομμάτι είναι άπαιχτο. Ο Σαφέτης είναι όλα τα λεφτά..

μακης είπε...

Κυριολεκτικα για τα πανυγηρια γαμω τις φασεις