Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Δράστε ή σκάστε..

Επέστρεψα λοιπόν μετά δακρύων και στεναγμών πίσω στο κλεινόν άστυ ή κοινώς κωλόπολη. Το διήμερο εις το βουνό απεδείχθη πολύ λίγο για να αποκαταστήσει την ψυχική και πνευματική μου ισορροπία η οποία διαταράχθηκε εκ νέου από τις δηλώσεις και τις υποσχέσεις του Καλαματιανού. Η μόνη  ικανοποίηση από την ομιλία του ήρθε με την αυτούσια χρησιμοποίηση μιας άλλης περυσινής ομιλίας αυτής του Γεωργίου του απατεώνος που έχω μόνιμα αναρτημένη σε βίντεο στο πλάι του ιστολογίου μου. Δεν θα μπω στο τρυπάκι να γίνω σχολιαστής και κριτής της αντιπολιτευτικής γραμμής του Αντωνάκη γιατί έχω πολύ σοβαρότερα ζητήματα να λύσω και δεν τρώω πλέον κουτόχορτο. Θα περιμένω την στιγμή που θα βρεθεί; κάποιος με βαριά βαρίδια, κάποιος που θα στείλει στο διάολο τους δυνάστες το ΔΝΤ και το εγκληματικό μνημόνιο τους. Που θα βάλει στη στενή τα λαμόγια και τους κλέφτες. Που θα ξεβρομίσει τον τόπο από τη σαπίλα..
Το τηλέφωνο χτυπάει. Στην άλλη γραμμή το αφεντικό μου..Αύριο θέλω να είσαι από τις 6 το πρωί στη δουλεία. Έχουμε ξεφορτώματα. 

Υπάρχει τέτοιος άνθρωπος; συνέχισα την σκέψη μου κλείνοντας το τηλέφωνο στον κερατά. Μήπως είμαι εγώ; Αν ήμουν πρωθυπουργός...αν ήμουν πρωθυπουργός έστω και για μια ημέρα θα...!@#$#%$%$%$

Σήμερα θα πέσω νωρίς για ύπνο. Αύριο το μεροκάματο περιλαμβάνει sex και βία. Πάω να ονειρευτώ πως είμαι ο σωτήρας της Ελλάδας..ο εθνικός λυτρωτής.. 

Τον τίτλο της ανάρτησης τον δανείστηκα από το σχόλιο ενός φίλου αναγνώστη που με προέτρεπε να δράσω ή να σκάσω..

Τον επιστρέφω πίσω σε αυτούς που πρέπει πραγματικά να το κάνουν..
Εγώ άλλωστε είμαι ένας απλός βιοπαλαιστής. 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και αυτο που κανεις δραση λεγεται γραφεις και προτρεπεις τον απλο κοσμο να αφυπνιστει το ζητημα ειναι να μην καθεσαι αποχαυνωμενος σε ενα καναπε

Ανώνυμος είπε...

oloi ta idia skata einai..kai poy asxolisai mazi tous xarh tous kaneis.

ΛΕΩΝ είπε...

Η ΑΤΑΚΑ ΔΡΑΣΤΕ Η ΣΚΑΣΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΛΗΘΑΡΓΟ. ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΥΣ ? ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ. ΠΙΟ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ, ΠΙΟ ΓΛΥΤΣΕΣ ,ΚΑΙ ΠΙΟ ΨΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ.



ΝΕΡΑΙΔΑ